torsdag den 22. maj 2014

Metro jobs....

Min dejlige Vanden Plas Metro har været et hit fra den første dag jeg fik den - trods div begynder vanskeligheder pga for lang stílstand - og jeg er nu i gang med div forbedringer..
 Jeg har for et stykke tid siden købt et sæt brugte Revolution 5 x 12" fælge. De var beregnet til en Mini, men jeg havde erfaret at denne type var den nemmeste at konvertere til en Metro.
 Udfræsning af centerhullet , tilpasning af møtrikker, maling af fælge og indkøb af nye dæk og så burde Metroen være klar til landevejen med nye hjul...
 Desværre havde jeg ikke læst nok på lektien og dækkene jeg havde købt var lige med en tand for høj profil til min meget lave Metro. Så jeg forhørte mig rundt, og jeg vidste at Ole Aaen har haft en Metro selv , og rigtigt han havde et Hydrolastic apparat - men det stod i Kolding Hos Carl Hellmers...
Så jeg var lige en tur i Koding her til aften, og nu står min Metro helt perfekt på sine nye fælge og dæk. Og efter  en justering af tænding kører den ligeså godt som den ser ud....

Tak til Ole & Carl !

Ingen kommentarer: