torsdag den 5. juli 2012

Ud og kigge på biler.....

Og det gør jeg med glæde:)
Hvad enten det er til mig selv eller gode venner, så ka jeg godt li at komme lidt rundt og snakke med andre bilentusiaster. Især dem gør noget ved sagen selv. De har en anden tilgang til tingene end dem der bare snakker uden at gøre noget ved det....

Og den anden dag var jeg ude ved en US forhandler. Han havde mange fine - og dyre - biler stående. Nu er de store amerikaner jern jo ikke det der stor mit hjerte allernærmest, men det var stadig fedt at komme en tur ud i den Chevy Suburban som jeg var ude at kigge på for min gode ven fra Sjælland.
En helt anden bil end det jeg er vant til. Men yderst anvendelig til det formål den påtænkes at blive købt til....
Lad os se hvad det bliver til, flere ting skal lige falde på plads.. Lykkedes det, kommer i til at høre mere til denne ret specielle bil...
En bil i den anden grøft så jeg jeg også her i ugen, og det var ifb med jeg var ude ata kigge på et Midget projekt. Sælger viste sig at være lidt af en englænder nørd ligesom jeg selv. Denne Austin A35 var en ud af mange fine biler. Lige inden jeg ankom mødte jeg en MG 1300 på vej ned ad hovedgaden, og det vsite sig at være sælgers fader der kørte i den. Derudover havde han 3 Mini´er og så det Midget projekt som så endte med at blive mit....

Dejligt med lidt at lave her i den stille sommertid:)

Ingen kommentarer: