tirsdag den 24. juli 2012

Revolution - The surprise.....

Jeg bad jo i det forrige indlæg om input til mine fremtidige fælge til min Futura
Jeg "beklager" at måtte meddele at jeg traf et helt 3. valg. Kom i tanke om jeg også havde et sæt Revolution  fælge liggende, og så lavde jeg lige en hurtig prøvning med mine fælge fra MG Sport Midgeten. Det så så lovende ud at jeg ikke var i tvivl om det rigtige..
 ...i at montere disse på Futte.  Jeg synes det sorte center matcher perfekt til den grå originale lak på min A40. Og så har jeg hjul på den som ikke mange andre i danmark har. Tilsyneladende er det store flertal i DK mere til Minilites end de her fede Revolution fælge..
..men jeg ka rigtig godt li fælgen, og nu sidder den på Futuraen, mónteret med spritnye falken dæk.

Jeg er klar til syn, og har ferie i næste uge, så mon ikke der ern chance for at komme på gaden inden for en overskuelig fremtid...

1 kommentar:

Morten Haastrup sagde ...

Du skal da ikke beklage Palle - det er jo dit valg - et godt valg må jeg dertil sige! Omend jeg nok stadig ville have silver som nr. 1 til den bil...

Men en klassisk Revolution er en lækker fælg!