fredag den 18. maj 2012

"Nye" biler i TMR....

 Ja det kunne man tro var tilfældet når man ser disse billeder.. Min servicebil er blevet dekoreret med folie i mine teamfarver. Vi er næsten ved vejs ende, men der resterer lige en stribe på taget, og et par skærme...
 Rasmus fra SIGN-1 brugte det meste af dagen på mine 2 biler, og jeg synes resultatet er blevet super flot:)
 Morten kom også lige en tur forbi, og gav en hånd med.....
Asserballe Frivillige Brandværn er nu fortid som blikfang, men lever naturligvis videre i den veldokumenterede historie om min Retro Van...
 Før servicebilen var Rasmus i gang med MG Sport bilen, som nu også er behørigt dekoreret.
 Nu kører bilen ikke bare hurtigt - den ser også helt speciel ud:) Har ihvertfald ikke set nogen Midget herhjemme der ligner den....
Det bliver at komme og køre i den første gang hvilket sker den 2. juni i Kolding:)

Ingen kommentarer: