fredag den 11. maj 2012

MG Sport på Fyn

I denne weekend starter årets MG Sport mesterskab. Vi kører 1. afdeling på Fyn, på en bane vi ikke har besøgt før, nemlig Ellested som ligger ved Ørbæk. Det plejer at være en hyggelig dag sammen med de andre petrolheads i MG Sport. Og med op mod 30 deltagere tilmeldt skal der nok blive kamp om placeringerne og lidt at kigge på....
I forhold til sidste års mesterskab hvor jeg sluttede 3´er har jeg i år fået lagt ny motor i bilen, og jeg har lettet adskillige kg ud af bilen. Det vigtigste for mig på de her klubdage, er at ha en go og hyggelig dag sammen med gamle venner og bekendte. Når det er sagt er der ingen tvivl om at jeg kører så  hurtigt som jeg kan, og jeg håber selvfølgelig der rækker til nogle topplaceringer i løbet af året....
Denne gang er noget af materiellet nyt, så det er jo altid spændende at få testet af...
I morgen vil jeg ud på de små veje og få fornemmelsen for undervogn og dæk igen, og så er jeg klar til at trille mod Fyn søndag morgen:)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

very cool styles! I like them ^_^
Nike Free Run