søndag den 20. maj 2012

Det bliver tæt det her:)

 Så er første dag af Djursland weekenden gået... Og heldigvis med et ganske fornuftigt resultat. Kampen i den nye div. 65-2 er tæt - MEGET tæt.....
Der er 4 Midgets til start, og her er jeg stadig den hurtigste, men Nikolaj har fået godt fat med hans nye racermotor, og udfordrer nu seriøst.
 I lørdagens 1. tidtagning var det vådt og meget glat. Banen var ligesom sæbe at køre på, og jeg må en gang for alle konstatere, at jeg ikke længere har den nødvendige fart når der er regn på banen. Jeg kender heldigvis kuren, og det er noget jeg kan arbejde med.
Efter en udelukkelse og en defekt ved 2 af mine klasse  konkurrenter blir slutresultatet at jeg skal starte 2´er i klassen, lige efter Frank Holm og med hele 4 fra div 65-2 lige efter....
Med hele 9 biler i 65-2 blir der tæt konkurrence når starten går her i formiddag.
2. tidtagning blev kørt i tørvejr, og det var skønt endelig at kunne slippe det hele løs igen. Og det var endnu federe at det hele gik op i en højere enhed. Mine tider kom ned på et acceptabelt niveau, den bedste lige under 1.06 , jeg har tidligere kørt lidt hurtigere på RD.
men tiden var lige nok til at starte på pole i klasse 65-2:)
Denne gang med 2 stk AR Giulia og 2 stk Volvo Amazone lige efter, så der bliver hedt når starten går over middag....
Det bliver forhåbentligt rigtigt sjovt og fair race....

Ingen kommentarer: