lørdag den 19. november 2011

MG Sport 2012

Når vi nærmer os afslutningen af året begynder arbejdet i kulissen med planlægning af næste års løb og arrangementer.
Jeg har, siden starten af "MG Sport" sektionen, siddet i udvalget der står for arrangementerne , planlægning og udførelse af disse. Det er en go blanding af meget erfarne klubmedlemmer som alle har prøvet lidt af hvert og været med til alle de forskellige sjove ting som man kan bruge sin MG til.
Der er en go frisk tone i udvalget, ideerne er mange, og jeg tror vi pt er de helt rigtige personer i udvalget med den rigtige kemi for at få tingene til at køre...  
Sidst mødtes vi hos Søren V8 i Østjylland for at planlægge sæsonen 2012. Det ser ud til vi også får nogle spændende MG Sport arrangementer næste år, og da vi kun har oplevet fremgang de par år vi har været i gang, så er hele holdet bag MG Sport optimister for næste år.
Ydermere får MGCC DK sandsynligvis DASU medlemskab fra 2012, og dermed får alle vores chauffører på bane, HC, manøvreprøver og Historisk Rally mulighed for at få licens igennem den klub som de har haft et forhold til igennem mange år.

Det vil jeg bl.a. selv benytte mig af. Jeg har tidligere haft licens  igennem HMS og senest MGCC Danish Centre, men ingen af stederne har jeg følt at det var "min klub". Det er jeg overbevist om bliver tilfældet når jeg skal repræsentere MGCC DK. Jeg har været medlem siden 1997 og altid haft gode oplevelser og mødt mange dejlige mennesker igennem de løb, møder og tillidsposter jeg har haft og deltaget i igennem alle årene....

Jeg tror sæsonen 2012 bliver rigtig god. Så vel MG Sport som den danske racekalender ser rigtig spændende ud - Og det bliver med deltagelse af et tændt Team Midget Racing...

Forberedelsen er i gang.....

Ingen kommentarer: