onsdag den 17. november 2010

God hjælp fra klubmedlemmer...

Jeg har tidligere annonceret efter et diff til min nye B racer, og for snart længe siden fik jeg en henvendelse fra et af vore nordjyske medlemmer Jens Jørgen. Han havde et MGA diff jeg kunne købe, så den var bare fjong. Jeg mødte ham så igen til messe i Fredericia hvor han diskret kom med en hentydning til om jeg stadig var interesseret!? Og selvfølgelig var jeg det!
 Grunden til det ikke var afhentet var den simple at jeg ikke kommer så tit til Nordjylland efter min mor er flyttet til Esbjerg. Heldigvis stod Poul Erik Thomsen lige  i nærheden, og han tilbød straks sin hjælp.
Så mit nye 4.3 diff er kommet hjem fra Års via Póul Erik Thisted/Århus videre til Herning hvorfra Jørgen Lind har bragt det til Esbjerg.
En stor tak til alle for hjælpen:-)

Ingen kommentarer: