mandag den 6. september 2010

Super tidtagning på Jyllands Ringen...

Det har været en lang og spændende weekend på Jyllands Ringen. At bruge 3 hele dage på at køre 4 x 15 minutter på banen, kan føles som lang ventetid Heldigvis var vejret med os, solskin det meste af tiden omend noget koldt hen på aftenen og om natten. Heldigvis har JR da styr på strømsituationen i modsætning til bl.a. CHGP og andre steder - så der var strøm til varmeapparatet i sovekabinen...
Fredag eftermiddag var vi klar til 1. tidtagning. Det skulle blive spændende igen at køre på JR, som jeg altid har følt mig godt tilpas på...
Jeg har tidligere været nede på 1.28 tider, men det er et par år siden, men det var selvfølgelig målet igen at ramme 1.28, og helst være konstant...
Den første optræden på banen resulterer i en meget fin 1.28.525. Meget tæt på min hurtigste tid på JR, hvis ikke den hurtigste... Det resulterer i en fornuftig startposition som nr 11 ud af 26 og 2´er i Div. A1
8 stk 65 chauffører diskuterer her weekendens 1. tidtagning over en flok friske Dunlop Racing dæk fra Frank Auto
Igen må jeg påpege hvor meget vi hygger os i 65 klassen. Denne weekend var absolut en af de bedre!!
Hyggelig natbelysning var også at finde i lejren....
Har vi det ikke dejligt...????

Alle de fine gode billeder er skudt af Pia Knigge!

Lørdag kl 13.25 kørte vi 2. tidtagning, Af tekniske årsager har vi desværre ingen billeder fra 2. tidtagning, men den gik smertefrit, bilen kørte godt og jeg blev noteret for 1.28.442 . Igen en forbedring af min personlig bedste tid på JR. Denne gang rakte det til en 12´er ved starten og igen 2 i klassen....

Ved udkørsel var der en vågen teknisk kontrollant der påpegede at der kom vand ud under bilen.... Og tak for det! Det viste sig at det var et par af boltene på min vandpumpe der havde løsnet sig. Først var jeg bange for at det var topppakningen, da vandet kom ud det samme sted som jeg tidligere har oplevet ved en sprængt toppakning...
Vi klarede problemet med en efterspænding og påfyldning af vand...
Og dermed var vi klar til 1. heat sent lørdag eftermiddag....

Ingen kommentarer: