lørdag den 27. marts 2010

Bodytuning og endnu en gearkasse..

Har altid haft et svagt punkt for blanke og røde lamper; dvs kunne jeg slippe for de orange glas, sååhh.. Idag har jeg fået monteret mine nye glas foran, det er stjerne godt:-)
Og her kan man se midt i skiftet..Synes selv det ser lidt skarpere ud...Bagpå er det samme sang - nu uden orange glas.. Og så skulle ferien skydes i gang med en opfølgning på mit gearkasse kursus..
Gearkassen jeg havde gang i i dag var den jeg kørte regnvejrsløbene med på PP sidste år. Buler og kun 2. og 4. gear afholdt mig ikke fra nogle rigtig gode heat med genereltop 6 placeringer og 2 klasseheatsejre.
Her kan man se at 3. gearet var fuldstændigt revét over og pulveriseret..
Heldigvis havde resten af hjulene indeni ikke taget alvorligt skade, og efter skift af div lejer og syncromeshringe er gearkassen igen på vej til ny tjeneste. Men først har jeg i morgen en motor der skal adskilles...

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Delfinen ser fin ud og klar til Påsketuren..... Håber den kan rumme alle de dele du skal ha med hjem ;)