onsdag den 16. september 2009

MG B Mk 1 søges ikke mere...

Efter flere års tilløb, har jeg nu besluttet at jeg skal have en MG B til at køre historisk race på de store europæiske baner. Jeg fortsætter med at køre i min Midget, for jeg er nok klar over at det bliver en længere proces der kommer til at tage tid...I dag har jeg handlet! Et godt California pull handle karrosseri. Uden store skader og med god paneler. Det bliver max et par nye bunde - og noget lak:-)
bilen skal ha hele turen, og planen er at lave en god pæn solid FIA MGB som bliver sat op til baner som Spa, Monza Nürburgring og lignende. Mere følger...

2 kommentarer:

Knigge sagde ...

Ja det er et godt køb med gode forlygter og et godt bagparti ;) Når nu MGB er klar til de store baner ændre teamet så navn eller......?

TMR sagde ...

Team Midget Racing er NAVNET , nu og fremover. Indtil vi skifter en dag:-)