onsdag den 4. februar 2009

Stille og roligt... fremad...

Fik lige et par timer i garagen i aften. Fik svejset de sidste par småting i det "dårlige" hjørne, og fik så lyst til at se hjelmen og fronten på igen.Og jeg må sige det begynder at tage form. Det spændende øjeblik var, da jeg lå hjelmen op på plads, for sidste gang den lå der var det hele fuldstændigt skævt. Denne gang så det helt anderledes ud, og jeg er ret sikker på at Herluf har fået rettet den helt ud, og jeg har fået samlet alle pladedelene rimeligt heldigt:-) Så det bliver spændende med fortsættelsen. Jeg er allerede inde i overvejelserne om hvilken farve den skal males i. Gode ideer modtages gerne!!Har jo også gang i et et andet større projekt. Og til dette er der lige blevet leveret nye hjul fra ejermanden. Dæk blev også leveret til min adresse, og disse er nu forenet med de flunkende nye crom trådfælge. Det ser nu godt... Så længe det varer.....

Ingen kommentarer: