onsdag den 14. januar 2009

Intet nyt er...

...Intet nyt!
Ja, der sker ikke meget lige i øjeblikket. Har lagt underdrejet med Flu de sidste 5 dage, og det er først i dag jeg har lidt overskud til computersjov....
Fandt kameraet i dag der hvor jeg lagde det lørdag. Og Bobbie O dukkede op:-)
Sidste torsdag havde jeg endeligt fået adskilt min racermotor som stod af i sidste løb, og jeg var selvfølgelig spændt på at se hvor store skader min fortsatte kørsel uden kølevand havde forårsaget. Det ses her ovenover. Stemplet er simpelthen smeltet ved krydspinden, og dette har forårsaget hullerne i foringen, som skrotter blokken. Heldigvis var der ikke andre skader inden i motoren og flere af delene kan bruges en anden gang..Og på et tidspunkt skulle jeg gerne have lavet denne motor....
Men først er der lige et par andre ting der skal klares, bl.a. Anders 1275 Midget der er inde for den helt store tur, og så skal jeg lave det sidste rust på raceren, og den skal males, samles og klargøres. Kunne vist godt bruge et par måneder mere i foråret. Har også hørt en fugl synge om at jeg skal renovere mit køkken......

Ingen kommentarer: