torsdag den 1. januar 2009

Godt Nytår til alle....

Så er vi inde i 2009.
Dagen har budt på dejligt vejr og lidt vinterklargøring af min nye MG.
Og lad det være slået fast med 7-tommer søm med det samme; Den bliver jeg rigtig rigtig glad for:-)Det er en fin bil - ikke concour stand - men lige som jeg gerne vil have det, den kan tåle at blive brugt uden at jeg skal være bange for at den får et lille stenslag eller en ridse. For det har den allerede... Lakken er pæn, interiøret er nydeligt, sort læder med blå piping, og så ser den helt std. ud når man kigger på den udefra...
Bortset fra de tidstypiske Minilites.Nu er den ren og fin, og skubbet ind i garagen, og kommer desværre ikke ud og køre igen før det bliver forår. Jeg kan næsten ikke vente.....
Det betyder så desværre også at jeg på et eller andet tidspunkt skal tage afsked med min dejlige Bronce Yellow MGB.Den har altid gjort det godt, og har bl.a. været på Silverstone & Lands End i 2007, deltaget i flere MG løb, og i 2008 har den været i Nordjylland mange gange:-)Så nu har du chancen for at erhverve dig en velkørende rustfri MGB i en spændende originalfarve. Med en omfattende dokumentation for renoveringen og kvitteringer for over £ 7000. Prisen bliver 95.000 kr fuldt klargjort og på plader, og med en god overdrive gearkasse der følger med. Der er mulighed for at afslag hvis man kan klare sig uden O.drive gearkassen.

Ingen kommentarer: