søndag den 25. januar 2009

En hyggelig weekend..

Som har budt på lidt af hvert:-)Fik kigget lidt på min nye brugte 8-benede Rover motor. Har tidligere læst at mange af disse motorer er blevet misligeholdt fordi de bare har kørt og kørt. Og et af tegnene er sort olie i motorens indre. Det kan også ses i mit bundkar da jeg får afmonteret dette.Til gengæld blev jeg positivt overrasket over de fine plejllejer og søler der viste sig da jeg åbnede 2 for at tjekke. De så næsten ud som nye, og foringerne så også fine ud, så det blir en af de lette overhalinger med en ny knast og følgere når alt er blevet adskilt og rengjort.Og så har jeg fået færdiggjort dørstolpen på raceren. Det har hængt en lille smule i bremsen af forskellige grunde. Bl.a. har jeg flere andre projekter der presser sig på, og det er noget lidt træls arbejde der er på raceren lige nu.

Måske skulle jeg hellere ta en afslappende sommer uden racerløb og nyde mine dejlige andre biler....

Ingen kommentarer: