lørdag den 17. maj 2008

TMR på Varde Torv

I dag har MGCCDk afholdt Picnic tur startende på Varde Torv. Jeg har været med inde over i planlægningen, og det blev for et stykke tid siden aftalt at jeg skulle tage raceren med til udstilling på torvet. Både fordi nogle ville finde den interressant, men også fordi jeg gerne vil vise at man kan bruge sin gamle klassiske bil til andet end søndagsture ud i det blå. Jeg synes selv det var en succes, og ud fra de snakke jeg havde med andre deltagere og publikum, tror jeg også at andre synes det samme. Der vil altid være nogle personer der synes at det er upassende at bruge (misbruge) sin bil til sådan noget. Dem er jeg heldigvis bedøvende ligeglade med:-) Raceren var ikke den pæneste bil på torvet, men i min verden absolut den sjoveste...Der blev taget en masse gode billeder, og delt brochurer ud.TV Glad var også på plads, så på et tidspunkt kommer der en udsendelse om dagen, hvor jeg sandsynligvis deltager i et interview. Tidspunkt vil blive annonceret her på siden:-)

Ingen kommentarer: