fredag den 16. maj 2008

Det er ikke hver dag.....

... man ser 2 Bronce Yellow MGB i Danmark ved siden af hinanden:-)
Den skønne originale gule farve som postbilen har, er ikke en man ser hver dag. Bo & Karen har fået deres hjem fra Tyskland, og tirsdag aften var vi på besøg hos Kurt Jensen fra MGCC.dk, og vi var sammen med ca 10 andre biler ude på en skøn aften tur omkring Vejrup.

Her over; 2 biler med samme mærke på køleren, men alligevel 2 forskellige biler: Leif´s MG TD fra 1953, og en fin BRG MGB fra midt i 60´erne.Og herover et skønt billede af Kristian Hansens nyrenoverede sorte MGC under et nyudsprunget træ hjemme i Kurts have:-)En enkelt dekoration på postbilen kan findes.
Og solen er altid skøn at have med når man tar billeder af gamle biler.. .

I morgen deltager vi i Picnicturen på Varde Torv

Raceren er pakket i Boxeren, rengjort og klar til udstilling på Torvet. Som de fleste læsere af denne blog nok er bekendt med, så mener jeg at vores biler er beregnet til at blive brugt, og jeg vil også gerne vise omverdenen at en MG kan bruges til andet end at køre søndagstur i, så derfor tar jeg besværet med og udstiller raceren i et par timer i morgen formiddag. Jeg er klar over at jeg ikke bliver valgt til showets flotteste bil, men måske kunne vi lokke en enkelt eller to ud at se noget historisk race her i foråret.

Arrangementet er på Varde Torv lørdag formiddag mellem 10 - 12 , og herefter kører vi tur i det skønne vestjyske sommerland..

Ingen kommentarer: