torsdag den 1. november 2007

Midget på vej ud...

Har jo på det sidste sat arvesølvet til salg, og nu ser det ud til at min gadeMidget er på østover. I den forbindelse er jeg gået i gang med noget klargøring og skift af div defekte dele på bilen. Bl.a. blir der nu monteret std. karburatorer og luftfilter, og starter er skiftet. Belært af mine dårlige erfaringer med toppakninger skiftede jeg også toppakningen på den semi race motor som den potentielle køber ønsker i bilen. Heldigvis var alt ok ved foringer og topstykke, og alt er nu monteret igen og prøvekørt. Og jeg må sige at det er lang tid siden at bilen har kørt så godt som den gør lige nu. Der mangler lidt fin justering, og afmontering af div. dele, og så er bilen klar til at komme videre.
Køberen får en velkørende rustfri bil der kan gi mange års glæde fremover!

Ingen kommentarer: