søndag den 18. november 2007

Forbandede ryg...

Nu driller den igen, og det medfører at alt står stille lige nu.
Skulle i dag have været nede ved Monti og skrue i Ferrari. Vi blev ikke færdige sidste vinter, så nu skal det være. Bare ikke denne gang. Heldigvis fik Monti selv gang i kværnen for første gang i 10 år. Det ville jeg godt have oplevet. Eftersigende sprang det 12 cylindrede uhyre igang med det samme. Nå det må vente til jeg er klar igen.
Det betyder så også at jeg er lidt bagefter hjemme i værkstedet. Skulle på nuværende have været i gang med racermotoren. Jeg håber jeg når det inden jul, så jeg har alle de gode lange juledage til at gå og nusse med indmaden som gerne skulle spille 100 % næste sæson uden nogen form for havari!!
Til gengæld har jeg fået ryddet op herhjemme. Det kan jeg lige klare. Så der er smidt meget ud, og meget er kommet op på hylderne på mit lagerrum. Jeg tror det bliver godt, målet er at alt er på plads inden den 11. december hvor jeg holder garagemøde for MG klubbens medlemmer. Der er et stykke vej endnu:-)

Ingen kommentarer: