søndag den 23. september 2007

Motor kørende igen..

Så er weekenden gået igen.
Denne gang hjemme i garagen. skønt med lidt afslapning og oprydning:-)
Racermotoren er nu kørende igen, denne gang monteret med en Cometic massiv toppakning og nye ARP støttebolte. Jeg håber inderligt at det er "mirakelmidlet" der skal til således at min motor kan holde en lang periode.
Midt på ugen skal de sidste tting tjekkes og så er jeg klar til årets sidste afdelinger på Sturup. Jeg håber at kunne slutte sæsonen af med maner, og fuld køretid i både tidstagning og heats.

Udover det har jeg startet en hårdt tiltrængt oprydning i værkstedet. det hele har flydt igennem længere tid. Dels på grund af al arbejdet med raceren og de andre kørende biler, men også pga at taget er blevet repareret. Og da jeg snart skal igang med at lave noget bil og motor er det vist på tide at få lavet en gennemgribende oprydning!

Ingen kommentarer: