fredag den 1. juni 2007

TMR er klar......

En god dag er gået.

I formiddgas var jeg på sygehuset og få lavet belastnings EKG. Alt var i den skønneste orden, og lægen sagde tilmed: " Du har en fin kondition i forhold til en mand på din alder" .

Sådan!

Det var ikke hjertet der stoppede mig, men mine ben, men da var pulsen oppe på 185, og lægen var tilfreds.

Nu ved jeg at jeg er fit, og dermed er jeg klar til weekendens race på Padborg Park.

Hiacen er pakket og Midgeten på traileren, og tidligt i morgen går den mod Padborg.
Bilen er klar. Jeg fandt et par småting ved tændingssystemet som godt kunne gi lidt ekstra. Det bliver selvfølgelig spændende med det store felt af 65 biler. Den sidste melding jeg hørte var at 31 biler var tilmeldt, men der plejer gerne at komme at par stykker mere til sidst. Det betyder sikkert tætte kampe og spændende race.

Dem som jeg kommer til at kæmpe med kunne være 2 stk Mini Cooper, 2 stk MGB, 3 stk AR Giulia, porsche 356 osv. Det tegner til en spændende weekend:-)

Ingen kommentarer: