tirsdag den 20. marts 2007

Så er vi kørende igen:-)

Teamet har igen udvidet. Denne gang er det i den mere komfortable afdeling:-)
Min Bronze Yellow MG B er i dag blevet synet. Igen en positiv oplevelse i synshallen:-)

Har nydt en dejlig forårsdag i åben MG, og ser nu frem til at få de rigtige plader på min nye bil. Farven bliver jeg bare mere og mere glad for.
Og som tidligere skrevet er bilen i fin stand hvad angår mekanik og rust. Kosmetisk passer den til mit temperament. Det betyder at den kunne være finere, men jeg kan godt være bekendt at komme i den til div. hygge arrangementer. Og den første større tur bliver i den kommende weekend hvor MG Car Club DK holder generalforsamling i Skanderborg.

Som det ses på servicebilen har jeg også fået fremstillet nye større logoer til side dørene.

Efter den første prøvekørsel tog jeg en kompressionstest på raceren. Herunder kan man se sammenligningen med kompressionen før topstykket blev skiftet. Det ligner meget hinanden, og det tar jeg som et godt tegn på at motoren kommer til at yde ca. det samme med det nye topstykke. Vi får se når den bliver rullet en gang i fremtiden.

Ingen kommentarer: