torsdag den 1. marts 2007

Jeg så en Triumph i dag, der muligvis kan køre??

Jeg ved de findes, men vi har ikke set mange af de ellers fine Triumph modeller herhjemme, der er lavet til at køre race , her i den sidste sæson.

I dag så jeg en på havnen i Esbjerg. Men kan den køre???
Det får vi nok et svar på i den sæson der heldigvis kommer tættere og tættere på.

Som man kan se på billederne, en fin TR6 med meget af det udstyr der er brug for i en racer, men også med nogle af de modificeringer de typisk bruger i de engelske serier, men som ikke er tilladt i Historisk App K.

Jeg får nok fornøjelsen af dens konkurrence i div. Hillclimbs hvis jeg vælger at renovere min 1275 motor i gademidgeten. Det er vist kun i de små snævre HC jeg skal gøre mig nogle forhåbninger om at køre fra TR6´en og Mads Nygårds TR5.

Det kunne være jeg skulle gå efter at montere 1098 motoren i stedet, og så køre i 65 klassen under 1150. Sikkert større chance for medalje der:-)

Ingen kommentarer: