mandag den 19. februar 2007

Gul top med luft!

Så er de fleste dele monteret på motoren igen. Som det ses er farverne blevet frisket lidt op:-)

Jeg regner med at få motor og gearkasse genforenet i morgen, og onsdag kommer Morten og hjælper med at montere de goe sager i bilen igen. Som det ses oven over har jeg modificeret lidt på forskellige ting, og det har taget en del tid at få tingene til at funke.


Jeg har bl.a. udstyret ventildækslet med et ekstra stort åndehul på bagkanten.


Vandpumpen er blevet monteret med en større remskive. Dette for at nedsætte omdrejningerne på pumpen. vandpumpen yder max allerede ved 2000 O/min, så defor gør det ikke noget at den kommer til at køre lidt langsommere. Vi får se om det spiller når den varme sommer kommer!

På dæmperremskiven har jeg markeret TDC og timingmærker som jeg skal bruge til justering af strømfordeler.

Sidst på ugen skulle jeg gerne være klar til opstart igen. Det bliver sgu spændende´:-)

Ingen kommentarer: