torsdag den 1. december 2011

Masser af englændere på færgen....

Så er min UK tur ved at være overstået, og igen måtte vi ud i lidt bølgeskvulp. Alligevel overrasker det mig at skibet blir næsten 2 timer forsinket i ankomst i det vi har haft medvind hele vejen. Men nu har vi land i sigte, og om lidt er jeg hjemme i værkstedet igen:-)
Glædeligt var det inden afgang, at konstatere, at jeg ikke var den eneste med "Engelsk syge", der havde været afsted. En nordmann var faldet for denne tilsyneladende reelle Triumph 2000 Mk1.
Kender jo udmærket modellen som jeg selv har haft fornøjelsen af i en periode.
 Med færgen var også Bjarne Bly, som var afsted i hans tidligere GT V8. Den havde været ovre og få monteret et Webasto soltag...
 ...og det arbejede der var blevet udført så yderst proffesionelt og ordentligt ud. (Dog set i den dunkle aften belysning på havnen i Harwich)
Og så var der en nybagt Midget ejer med også. Herren fra Sjælland havde handlet på Ebay, og fået købt sig en sort gummibåd. Den havde været forholdsvis billig, det er Midgets med gummi næsten altid, men manden var tilfreds og bilen havde kørt oppe nord for Liverpool, så det var lidt af en tur han havde været ude på. Heldigvis "kun" med lidt benzin problemer, som jeg gav ham et par løsningsforslag på. Vi håber han kommer godt hjem til djævleøen....

Ingen kommentarer: