søndag den 27. juni 2010

En go weekend..

På trods af at jeg ikke var til CRAA og div andre bil arrangemneter, så blev det nu alligevl en rigtig fin og afslappende weekend med have aktivitet og en dejlig masse roden rundt med Milly the Midget:-)
Har i tiden efter jeg erhvervede Milly tænkt over om Rostyle fælgene var de rigtige til bilen....
Efter at have prøvet 3 forskellige typer endte jeg med - som de fleste af mine Midgets.. - at synes at en Minilite med Antracit var det helt rigtige valg til den meget antracit lignende lakering på Milly....
Læg også mærke til at de røde - forfærdelig store - tågelygter , nu er erstattet af de rigtig baklygter...
Milly er nu klar til at blive indsat i "daglig" service, og jeg tror jeg får rigtig megen glæde af den fine Midget...

Til gengæld har jeg nu sat min røde MG Midget til salg. Det er en go bil, som ikke ligner en million, men til gengæld kan man her erhhverve en rigtig billig bil med en dejlig 5 trins Fordgearkasse og en motor der bare kører. Se annonce på http://www.hms.dk/ eller http://www.mgcc.dk/

I dag var også dagen hvor Gilberts nye ejer hentede bilen og de tilhørende dele. Der er en go sandsynlighed for at bilen igen komemr ud at køre på de danske baner, men det lader jeg op til den nye ejer at fortælle om..
Jeg kan dog afsløre at han tidligere har haft en blog om sine racerbedrifter....

Ingen kommentarer: