søndag den 6. juni 2010

Another great day around Silverstone...:-)

Og den sluttede godt rundt om min nye bil med en enkelt bryg og lidt go snak over en go weekend...
Jesper og jeg var lige smuttet en tur til Birmingham hvor Dave boede. Dave havde jeg kommunikeret med igénnem en periode op til Silverstone. Mødte ham på banen, og vi lavde en aftale om besigtigelse af hans Midget.
En go solid og godt renoveret Midget. Nye panéler og bund, en masse nye dele, nyrenoveret motor, og så har den sidste år gennem ført en 3000 miles lang rundtur i Frankrig. Nu er bilen snart på vej til Esbjerg, og så skal der laves et paropgraderinger, og så kan dén sagtens gå hen og blive min nye hverdags Midget...
I går lørdag så vi T-type drengene køre race på Grand Prix banen. De gjorde det alle godt, Hansson som den hurtigste, men desværre fik motoren lidt for mange omdrejninger, og så måtte han udgå. I stedet overtog Witting hans Placering med Bjarne Bly lige efter. De gjorde alle tre en go figur, og mange danskere til MGLive kiggede forbi.
På området var der også et mobilt rullefelt, som weekenden igennem dynotestede forskellige biler. Ville selv ha været oppe med V8, men der var altid optaget optaget de gange jeg var der, og så løb det ud i sandet...
Til gengæld hyggede vi os ude hos Wendy:-)
Og da vi besøgte Dave, var vi ude hos hans broder og lede efter maling til min nye bil. Her så vi hans igangværende Sebring Sprite projekt. Bl.a. kan man bemærke de fine alu døre, som er mage til de jeg må køre med på raceren. Dem kunne Dave levere for £450 a pair.....
Imellem broderens skrammmel stod bl.a. denne traktor med en 6 og en 8 cylindret motor i serie som de brugte til traktor træk.....

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Den er fantastisk flot din nye Midget. Rigtig flot farve.... wau ;)