onsdag den 29. juli 2009

Så servicerer vi..

Målet er forude. om en uge er der afgang mod Nürburgring og OGP.
I går var jeg i gang med skifte af diff og service på bremser, og dette job er nu overstået.

Desværre har jeg også måttet konstatere at der er kommet en revne i min forrude. Det er skide træls og et rigtigt dårligt tidspunkt det er sket.

Den skal skiftes og motoren skal ha noget service, og så skal den nye tank færdig monteres. Jeg har lige nu gang i de nye beslag, så det er max en times arbejde i aften....
Når bilen er klar er der afgang mod Sjælland hvor en hyggelig weekend i godt selskab venter...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Palle, glæder mig meget til at komme til Nürburgring og igen se dig i action. Skål fra Storm P

TMR sagde ...

Hello Storm.

Det gør jeg også. Vi ses til en kølig i teltet:-)