fredag den 17. juli 2009

Så kom den endelig.....

Bekræftelsen på at jeg er med i årets Oldtimer Grandprix på Nürburgring i august...
Nu kan jeg begynde at forberede mig, både mentalt og med at gøre raceren klar til Grand Prix banen.
Det bliver som sædvanligt fedt:-)
Og nu kan jeg lægge alle tanker om deltagelse i CHGP bag mig. Det har jeg det ok med. Selvfølgelig ville jeg gerne deltage i vores DM afdelinger, men som jeg har skrevet om før, så bryder jeg mig ikke om den måde vi kørere bliver behandlet på derinde, og det bliver ikke bedre i år, så valget har ikke været så svært...
Nu skal jeg i stedet være tilskuer, og jeg blev godtnok noget chokeret da jeg så priserne for at komme ind. Den billigste dagsbillet - uden tribuner - koster 300 kr. billigste weekendbillet 500 kr også uden tribuner. Skal du have en weekendbillet med tribuner koster den 800 kr. DVS det koster Pia & jeg 1600 kr at komme ind og se racerløb I københavn... Hvis vi vil se noget!
Det vil jeg dæleme ikke betale.
Især ikke når jeg sammenholder priserne med en weekend billet til OGP på Nürburgring, hvor det koster ca 425 for en tredagesbillet. Og her har du adgang til ALLE tribuner uden merpris, og så kan du nyde over 600 gamle Formel 1, GrandPrix, GT biler, Can Am biler og meget mere. Skulle jeg vælge, både som tilskuer og kører ville - og er - mit valg ikke svært....
Og det samme synes de øvrige 640 deltagere fra over 20 nationer og de 63000 tilskuere fra endnu flere lande, der var der sidste år heldigvis også...

Ingen kommentarer: