torsdag den 26. juli 2007

Træningsdag på Padborg Park

Jeg er lige nu igang med at færdiggøre monteringen af motoren og den nye gearkasse.
Samtidigt laver jeg et par modificeringer af forskellige ting, bl.a. lidt vægtoptimering m.v.
Fredag aften er deadline, da jeg lørdag morgen er tilmeldt et træningsarrangement på Padborg Park. MG sport har en stående invitation til at deltage, og det passer vældigt fint nu. Så kan jeg i god tid få prøvet gearkasse og motor af inden OGP og få testet udvekslingen som jeg skal færdiggøre i aften og i morgen. Min normale gearing herhjemme er en 4.55 , men den hjælper nok ikke meget på Nürburgring:-) Så planen er at montere en 3.9 udveksling og få teste den på PP. Jeg har også en 3.5 som jeg medbringer, så må vi se hvilken der passer bedst. Her ville lidt erfaring med banen selvfølgelig ha været en fordel, men en gang skal jo være den første.

Og så er jeg selvfølgelig også igang med at forberede reservedele til turen, og en af de ting jeg satte i gang for et stykke tid siden var en komplet renovering af en kardanaksel. Den var jeg nede og hente i Frifelt i går. Mens jeg var der afbalancerede Holger akslen, og herover er han ved at give den det glatte lag af sort maling! God service igen fra Frifelt Kardanservice.

Ingen kommentarer: