lørdag den 1. juli 2006

Servicevogn er nu historie!

Efter en sucesfuld weekend på Ring Djursland skulle hele oppakningen slæbes hjemover. Det var en lummer eftermiddag, og mere end den hårdt prøvede Hiace kunne klare. På motorvejen ved Århus smed den vandet, jeg fik fyldt på, 10 min efter var den gal igen, men vi fik med nød og næppe slæbt os til rastepladsen ved Ejer Bavnehøj hvor jeg fik fat i Dansk Autohjælp. Så hjemkosten til Esbjerg så således ud søndag aften:
Tilsyneladende er der stor interesse for en gammel Hiace, for 5 min efter at bilen var sat til salg på Bilbasen var den solgt! Og telefonen kimede en time efter med folk der ville købe den, og de begyndte sågar at overbyde hinanden??

Jihad fra Køge kom og hentede den fredag aften, og det sidste jeg så til min første servicevogn så således ud:

Men så er der til udbetalingen til en ny Hiace. Den er fundet, et træk og en ny kobling bliver nu monteret, så hold øje med en nysynet mørkeblå flot servicevogn fremover!

Og denne model har en køler der virker:-)

Ingen kommentarer: