søndag den 16. juli 2006

Nye billeder fra CCM 2006

Endnu en gang har jeg modtaget gode billeder fra Classic Car Meeting.
Mange tak til Jørgen Bøgeholdt Jensen som er fotografen bag disse.
Bl.a. kan man her se en serie på 3 billeder, hvor Kaj Birkelund i MGB forsøger at følge Midgeten rundt i svinget efter langsiden, men som det ses på billederne forsvandt vejgrebet på B´eren midt i svinget:-)

Herunder ses også et rigtigt godt skud af en situation hvor Herluf er tæt bag mig. Jeg har sandsynligvis lige overhalet ham, og herefter lægger jeg afstand. Jeg ved dog at Herluf arbejder med sin motor, så det kan godt være det ser anderledes ud næste gang.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Palle.
Jeg vil som sagt gerne købe dine fælge til vores racer Midget, hvis prisen akn reduceres til 2000,-. Kan du sende mig en mail med dit kontonummer så vi jeg overføre penge til dig. Vi kan bare få den til CHGP da vi bor lige ved siden af. Med venlig hilsen Tue Hodal telefon 30832921 tuh@lundbeck.com