mandag den 5. juli 2021

Værkstedet er solgt - og nu skal der ryddes ud...

Det er nu efterhånden 5 år siden jeg skrev mit sidste indlæg på den blog som i mange år var mit visitkort udadtil, både mht mit racerprojekt, men selvfølgelig også om alt det liv der var i min garage og de mange oplevelser jeg havde med mine biler.

Det var en rigtig god tid og jeg mødte mange sjove og spændende mennesker igennem mit bilunivers, og mange ser jeg heldigvis stadig i et eller andet omfang.

men der kom andre ting ind i mit liv som blev vigtigere end gamle biler. først og fremmest Henriette og hendes dejlige børn, og vi udviklede vores egne fælles interesser. 

i de snart 7 år jeg har kendt Henriette har vi haft 4 forskellige både, og det fylder dejligt meget i vores liv.

vi har købt et lille hus på landet I Salling, og tæt på - i lystbådehavnen i Sundsøre - ligger vores båd Riley B også.

Huset og værkstedet blev sat til salg i starten af maj, og i løbet af en uge var et salg på plads.

Det betyder at jeg skal have tømt mit værksted, inden vi skal være ude af huset den 1. november.

De som tidligere har besøgt mig i værkstedet ved jo nok at der ligger lidt af en opgave foran mig. Jeg har været i gang i et par måneder og facebook venner er blevet godt og grundigt spammet af mine annoncer om forskellige store og små emner. Dette beklager jeg inderligt....

Men må også sige at marketplace på FB er yderst effektivt, og der er blevet tynde godt ud på hylderne.

men der er stadig masser af gode stumper tilbage, og nu er priserne helt i bund. der er enkelte gode og nye stumper som jeg skal have lidt penge for, men også mange ting som jeg hellere vil forære væk end at de ryger på genbrugspladsen, og det er det reelle alternativ nu. som det ses nedenunder er jeg i gang.

Alle der læser dette er velkommen på  besøg i mit værksted og jeg garanterer at alle kan få noget med hjem herfra. Enten gratis eller til en meget lav pris.

bl.a. har jeg jeg en del MG plakater hængende rundt omkring. disse vil jeg gerne forære væk til en der har lyst til at have dem hængende..

Har masser af nyrenoverede smådimser , specielt til Midgets, men også mange ting til MGB. disse kan erhverves for et lille bidrag til kaffekassen .

Er der en derude der kunne tænke sig at overtage hele lageret  for 10000kr så hører jeg gerne fra dig.

også hvis du mangler mindre end det :)


Ingen kommentarer: