torsdag den 21. april 2011

Forårstur - studietur og gode salgsargumenter...

 Ja, der er sket lidt af hvert i den sidste tid. Har lidt af en tradition for at ta på køretur når de første sommer temperaturer rammer DK. Det har jeg også været her i min lille påskeferie. Bl.a. har jeg besøgt Frank Holm i Rude. Udenfor stod det gule monster som ses ovenfor. jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om sådan et køretøj?? smuk er den ikke...
 Og så har jeg været en tur over den gamle Lillebæltsbro. Det er rigtig  mange år siden jeg sidst var den vej, og det bragte barndomsminder om andre vejforhold ind i tankerne. Grunden til jeg ville kigge lidt på den gamle bro, er at jeg er tilmeldt Lillebælt ½ Marathon om ca 14 dage. Det blir en spændende udfordring som jeg ser frem til:-)
Da jeg kom hjem var jeg fuld af energi, og torsdagen er blevet brugt til noget mere oprydning  i værkstedet. Bl.a. har jeg fjernet alt omkring mit MGB projekt.... Og det skyldes den simple grund at jeg havde en fremvisning af bilen i dag. Ja, jeg har besluttet at tilbyde MGB racer projektet til en af mine venner fra MG klubben, og han dukkede op lige over middag, og vi havde en god eftermiddag med bilsnak og frokost, enden på det bliver at B´eren først i maj flytter til MidtJylland til det smukke Silkeborg. Kort og godt har jeg mistet gejsten på projektet, og da det optar rigtig megen plads i værkstedet var det tid at komme videre. Min lyst til at køre race i Europa er mindsket lidt af forskellige grunde, men jeg har stadig et par planer i baghovedet, men det bliver fremover udelukkende med Midgets jeg kommer til at køre...
 Og det bliver forhåbentlig også mod og med Frank i hans fine Alfa. Den stod på hans værksted, og så ud til gerne snart at ville ud at køre.  Frank Auto lukker desværre i den nærmeste fremtid, men Gourmet Motors får forhåbentlig glæde af Franks gode humør i 2011 også. Og jeg er sikker på at Frank stadig er mand for at skaffe Dunlop Racing dæk til 65 klassen
 Men de ret omfattende m2 som B projektet optar skal jo fyldes ud med noget andet, og det arbejder jeg på i øjeblikket....
 Det kunne jo f.eks. være af min skønne Futura! Den er nu inde på værkstedet, og  jeg er klar til at begynde montering af min nyrenoverede motor og gearkasse som ses på billedet...

Ingen kommentarer: