tirsdag den 29. juli 2008

Så det lige før..

Der har været meget stille her på det sidste. Det er nu ikke fordi jeg ikke har lavet noget, men nok mere lidt sommer sløvhed, og et tegn på at jeg er afslappet lige i øjeblikket:-)Raceren har fået stor service, ny Penrite olie, og er mekanisk klar til de kommende weekenders strabadser. Jeg har monteret mit nye FIA godkendte Sparco sæde og mangler nu kun nogle småting før jeg kan læsse MG Boxeren. Den er i øvrigt også blevet moderniseret. Har længe ønsket mig en skruestik, og en sådan er nu monteret på arbejdsbordet sammen med mere afstivning af samme.
Derudover har jeg haft gang i Steen Renes Midget, og den er nu konverteret om til Minilites istedet for de gamle udtjente trådhjul. Frontlines suspension kit er monteret foran og nu trækker motoren vejret igennem en weber karburator. Den har altså bare en sprødere lyd...

Ingen kommentarer: