torsdag den 11. januar 2007

Flere ting undervejs.....

Da både motor og gearkasse er ude af raceren, er der jo flere ting der skal ordnes.
Har de sidste par dage været i Nordjylland i anden anledning, og på vej derop var jeg forbi John Hollænder I Ålborg med gearkassen fra banebilen. John har tidligere lavet min reserve gearkasse - som nu bliver den der kommer i bilen - og han har også fået opgaven denne gang. Og ham har jeg stor tiltro til!
Under besøget fik jeg også hilst på Niels Jørgensen som også havde et par ærinder i Ålborg, og vi fik alle en go snak over en lille forfriskning.
John har fornylig fået en Frøøje, og den håber jeg da at se til et par arrangementer i MG Sport i løbet af foråret:-)
I Løkken hos min mor måtte jeg også læsse en MGBGT bagklap ind i bilen igen:-(
Denne havde min gamle mor på 73 ellers slæbt med fra Esbjerg, fordi et meget nordligt medlem af MGCCDK havde sagt han ville købe denne for skallede 300 kr. Og han skulle så selv hente den hos min mor. Pludselig var der alt muligt galt og han ville ikke have klappen alligevel. Jeg hader sådan noget skrammel, og jeg handler aldrig mere med den mand!!

Ellers er jeg så småt gået igang med at samle 1098 motoren. Men finder ud af at jeg mangler at få planet svinghjul og afbalanceret krumtap,svinghjul og kobling. Så nu må jeg afsted og så vente på det. En lille svipser (og dum) fra min side:-(

Ingen kommentarer: