torsdag den 2. marts 2006

Service bil - nu med de første reklamer og logo

I efteråret 2005 solgte jeg min utroligt velkørende MG Maestro EfI, og istedet købte jeg en kassebil. En japaner. En Toyota Hiace. Fra den sportsprægede Maestro til Hiacen er der godtnok et stykke vej, men ikke desto mindre er jeg blevet meget glad for Hiacen, som fremover skal fungere som hverdagsbil og servicebil for Midget Racing.

Midt i februar var jeg på besøg hos 2A i vejle (http://www.2-a.dk/) som monterede Hiacen op med Midget Racings logo på fronten og dørsiderne.

Allermest spændt var jeg på firmaets fremstilling af raceren som skulle monteres på siden af Hiacen. En 100 cm lang udgave af min MG Midget med start nr 104!

Det er bare bare blevet rigtig godt. Tak til 2A i Vejle!

Et par dage senere gik turen til Vojens hvor jeg mødtes med Morten fra MontiMatic (http://www.montimatic.dk).

Fik en guidet tur på virksomheden hvor Morten præsenterede mig for en del af de emner som de har fremstillet til kunder, og må sige jeg er imponeret over mulighederne med en moderne automatdrejebænk! Intet var umuligt, bare det kunne placeres i drejebænken.

Herefter fik vi monteret de første reklamer på Hiacen, og resultatet kan ses på billedet.

Den samme tekst bliver selvfølgelig at se på raceren når sæsonen begynder.

Efter besøget på virksomheden havde vi et par hyggelige timer i Mortens garage hvor en imponerende Ferrari 250 GTE venter på færdiggørelse.

Selvom det ikke er en englænder, så er det en rigtig bil!

Nu afventer Midget Racing kun de øvrige sponsorers logos og reklamer hvorefter både Midget racer og servicebil er klar til sæson 2006.

Ingen kommentarer: