PT er der 4 Midgets i værkstedet, og der er stadig go plads. I næste uge kommer det nye karrosseri, så må vi se hvordan pladsen er derefter...
Fik malet lidt af det jeg har slebet ned "inden i", altså det der ikke skal lakeres udvendigt. Herefter er jeg gået igang med ledningsnettet. Tingene griber altid lidt mere om sig end man regnede med, men jeg var godt klar over at der var mange ukurante ledninger, og mange ledninger der ikke var i brug. Alt overflødigt er nu væk, og jeg kan så småt gå i gang med at lave det "nye" ledningsnet. Det bliver fornyet hvor det er nødvendigt, det samme gør afbrydere og sikringsholdere, ligesom FIA hovedafbryderen bliver flyttet fra den nuværende position på højre forskærm til indvendigt i kabinen. Dette er et sikkerhedsmæssigt tiltag...
Herover ses lidt af de tiloversblevne ledninger og isoleringstape. En bonus er en smule vægtoptimering:-)
Her er mit nye layout på instrumentbrættet. Stadig det originale, men nu med nye afbrydere og de nødvendige instrumenter i de optimale positioner.... Så lige nu er der langt til en kørende racer, men snart begynder det at gå den rigtige vej igen. Opretning, svejsearbejde, maling, samling, motor, undervogn, osv, osv.....
Ingen kommentarer:
Send en kommentar