onsdag den 2. december 2009

Kradser krisen - eller??

Ja, der er flere der har henvendt sig for at høre om det er den økonomiske krise der kradser siden jeg har sat Midgeten til salg. Her kan jeg berolige alle, og sige, at bliver bilen ikke solgt, så kører den igen i 2010 på de danske baner:-)Og selvom der efterhånden er rullet nogle km på den ikke eksisterende tæller siden mit første løb på RD i 2005, så er raketten mere fit for fight end nogensinde:-)Og det er jeg sådan set også, bortset fra en mindre personlig nedtur, pga ting man ikke er herre over.. Heldigvis er der også masser af positive ting lige nu, og en af de ting kom dumpende her i eftermiddags. Jeg var til det årlige julemøde hos Mogens og Mini klubben, og her luftede jeg endnu en gang at jeg manglede en port til mit nye vinterhi til raceren, og pludselig var der bid:-) Martin Højer Foss, som er en ivrig Mini entusiast og historisk racer, er også en lokal tømrer mester, og han havde lige set en ny port et sted. I dag har Martin så arrangeret og købt porten og sendt den videre til mig.. Resultat: en Spritny metal port til meget små penge. Dejligt, og et bevis på at tjenester nogle gange betaler sig mangefold tilbage. Martin er også MGB ejer og jeg har tidligere hjulpet ham med nogle småting fra lageret...Selvom alting ikke lige går efter en snor, kan man jo ikke bare slå op i banen og lægge sig ned, så nu bruger jeg tiden i garagen, og i aften har jeg fået MGB karrosseriet op i stativet som jeg har lånt af Jesper og Lars.Jesper er også indgangen til sandblæsning af karrosseriet, i det han har gode forbindelser. Det er dejligt med gode venner:-) Og folk man kan stole på!

Så nu arbejder jeg hårdt på at skrabe undervognsbehandling og olie af undervognen, og der er et håb for at karrosseriet kan være sandblæst til næste tirsdag hvor jeg holder pubmøde for MG klubben, og hvor du naturligvis er velkommen..

Ingen kommentarer: