mandag den 28. december 2009

Bund og bur...

Sådan ca kommer udsigten fra min nye racer til at se ud:-)
I dag har jeg fået monteret den sidste bund, forseglet begge sider, og herefter var det tid til at prøvemontere buret...
Jeg er ikke super tilfreds med pasformen, men mon ikke jeg finder ud af det. Der skulle kæmpes noget for at få de bagerste stænger ind, og det skal ihvertfald bedres en hel del inden det skal ind næste gang når bilen er nylakeret.....
Efterhånden er der ikke meget svejsearbejde tilbage. Jeg skal ha fixet skærmkanter bag, og så skal jeg ha lavet højtalerhullet i trunkpanelet og til sidst skal skærmene repareres og monteres. Håber at nå det inden juleferien er ovre....

4 kommentarer:

Frank Holm sagde ...

Hej Palle.

Jeg er SÅ imponeret, det ser rigtigt godt ud, og man må da sige du når noget.
skulderklap herfra!

mvh Frank #23

TMR sagde ...

Tak Frank.

Lige nu kører det, og så er det jo sjovt. Bortset fra de svejseøjne jeg vågnede med i nat. Det er IKKE sjovt:-(

Frank Holm sagde ...

nej tusind små mænd med små spande med sand, der tålmodigt læsser af. det er fame ikk sjovt. man troede det gjorde ondt, så tændte man lyset....

TMR sagde ...

Ja - lige nøjagtig. render rundt med solbriller nu - indendørs!!