onsdag den 4. april 2007

På besøg hos vestergård.

Har for nylig talt med Enevold Vestergård om hans omfangsrige lager af reservedele, og at der måske var noget på hans hylder der kunne bruges til raceren. Da jeg var i Varde i anden anledning var jeg et smut forbi VE-Bo på Vestervold. Vi fik en hyggelig snak og jeg fik kigget på hylderne hvor alle delene til forskellige Austin modeller ligger sirligt linet op. Alle delene er registreret i lagerlisterne og ligeledes er dele der kan bruges til flere modeller krydsregistreret. Det kom mig til gode da vi fandt 9 OE syncromesh ringe i en kasse. Det er åbenbart de samme ringe der har været brugt i Allegro, Mini og Midget gearkasser.

Men Vestergård har rigtig mange nye dele liggende til bl.a. Marina, Allegro, Maxi, 1800, 11/1300 , A30 og A40 m.m. Så hvis du har sådan en bil og mangler noget specielt, kunne det være at Vestergård havde det liggende.

Har selv fået flere af hans lister udleveret, og nu vil jeg lave et tjek på om nogle af de originale BMC dele kunne bruges til mine Midgets.

Ingen kommentarer: