onsdag den 21. maj 2008

Job done...

Et af de påtrængende jobs der skulle klares inden Padborg Park var udskiftning af min forrude. Blev jo venligt gjort opmærksom af vores nye tekniske kontrollant Poul Heichendorf, at min forrude ikke var lamineret som det kræves i reglementet. Uanset hvor forstående han ellers var for at montering af lamineret rude i både Midget og MGA var dømt til at mislykkes på et tidspunkt, og helt sikkert vil medføre revner, så mente han nu at jeg skulle have den rigtige rude i til næste løb. Og det er jo snart...

Efter en hård kamp og masser af tålmodighed, fik jeg lagt min nye rude i uden revner. Sidste gang jeg prøvede, revnede den da jeg skulle ordne det allersidste hjørne, og igen da den blev monteret i stolperne på bilen. Nu er den i rammen, og i morgen kommer den på bilen. Forhåbentlig stadig hel:-)

Og i weekenden skal der så laves service på raceren. Bremser skal gåes efter, kompressionstest, ventilspillerum, benzinfilter m.m.

Og får jeg min nye gearkasse tilbage inden løbsweekenden skal den også skiftes. Der bliver igen nok at se til:-)

Ingen kommentarer: