onsdag den 6. april 2011

Testdag på ønskelisten....

 I dag har der været liv!
Olietryk, kølevand og motor omdrejninger har alle i dag været oppe på drifts conditioner. Og jeg har været 2 ture rundt  i kvarteret for at tjekke at jeg ka skifte gear, bremse og dreje. Alt ser fornuftigt ud indtil videre..
Men jeg kunne nu godt bruge en testdag på en racerbane. Desværre tilgodeser HMS heller ikke de jyske medlemmer i den retning, så lige nu arbejder jeg på at finde en mulighed for en halv til en hel time på bane engang i april her i det jyske....
 En af de ting der skal testes af er min nye udstødning. En dejlig lækker ting som er meget brugt på UK Midgets, og den kan såmænd refilles den dag indholdet er væk:-)
Om den så kan overholde de danske støjkrav må vi så se hen ad vejen. Lige nu synes jeg den larmer mere end den gamle, men "støj" er en underlig størrelse. Nu må vi se, den gamle potte bliver under alle omstændigheder bragt med ud til løbene i år...
 Men det var fedt at få raceren ud i det fri for første gang i år, lyden er som jeg kender den, og umiddelbart er jeg ved at være klar til sæsonens første løb...
 Har lige et lille mellemspil med en kaliber. Har fundet en lækage på den, og haft den adskilt, men her i dag fandt jeg igen bremsevædske på undersiden af kaliberen, så jeg må ha den undersøgt en gang mere. Hellere være 100% sikker på den nu end stå med en defekt bremsekaliber for enden af langsiden på Knutstorp....
 Hjul, karrosseri og Jørn Pedersen A/S er klar til en ny sæson:-)

Den fine bagende håber jeg der er en del der må kigge på i årets løb...:-)))
Og så er der ellers kun ca 4 uger til årets første racerweekend. Glæder mig.....

Ingen kommentarer: