lørdag den 1. maj 2010

Bil ferie...

Kan man vel roligt sige det har været:-) Trætte hjem fra Sverige, læsse af, og der var jo stadig det her lig af en Midget ude i gården jeg skulle gøre noget ved. Og den blokerede desuden vejen for Gilbert så han kunne komme i læ i det nye shelter...
Liget blev skilt ad og Gilbert kom i læ:-) Og så skulle jeg jo kigge på grunden til at jeg smed 2 liter vand mellem de 2 heat på Sturup...
Som det ses øverst i billedet, så er det lidt mørkt på toppakningen, ikke meget i forhold til tidligere, men jeg tror på, at det er der problemet har været...
Af med topstykket, rengøring og inspicering, tjek for defekt. Alt OK!
Efter topstykket var monteret, kunne jeg gå i gang med det lidet spændende job at skære Midget fra hinanden.
En rigtig dårlig bil, og godt den ikke blev solgt til nogen. Den var simpelthen for dårlig til at blive bil igen....
Som det ses - rust i rå mængder - og sådan noget der ville drive en ny MG ejer til vanvid og måske gøre at han aldrig fik en ordentlig bil... Godt den blev her...
Da liget var væk kunne Gilbert endelig komme ind i sit nye shelter. Et fint fint værelse,som tidligere har fungeret som soveværelse for et yngre par...
Der er ikke meget plads til Gilbert - Men der er NOK!!!

Ingen kommentarer: