Efter tidtagningerne lørdag, hvor det hele egentlig flaskede sig udmærket for mig, kunne jeg studere tiderne lidt, og jeg kunne konstatere, at jeg havde 9 hurtige stabile omgange indenfor 2-3 tiendele af et sekund, og det tyder på at jeg kørte bilen til grænsen, og derfor måtte jeg også være tilfreds selvom jeg tidligere har kørt hurtigere på Ring Djursland.Det vigtigste var at bilen nu spillede som den skulle, gearkassen fungerede og motoren lød sund. Det var desværre ikke alle der var så heldige denne weekend. Første ødelagte bil var i tidtagningen, hvor der blev smidt kølevæske på banen, og igen glimrede flagposten ved at gøre ingenting trods et tydelig spor på banen. Lotus Cortinaen ovenover snurrede desværre rundt i dette spor og røg ind i en flagpost. Chaufføren var heldigvis uskadt..
Efter en rigtig hyggelig lørdag aften med endnu en gang fællesspisning , var det tidligt på køjen da vi skulle køre allerede kl.8.30 søndag morgen.
Kort før afgang opdagede jeg at der var raslet en bolt ud på beslaget til Generatoren. Fik monteret en ny, og så var der afgang til uplining.
Velkommen til TMR´s hjemmeside.
En side om oplevelser med mine historiske og klassiske biler og de ting jeg roder med i mit historiske hobby værksted "MG Shop". Jeg har tidligere kørt med 2 racerbiler, men pt deltager jeg kun sporadisk i vejsporten med min Midget fra 1966. Her kører vi Hill Climbs , Sprint og ikke mindst MG Sport.
Personen bag Team Midget Racing er Palle Kragh Rühe.
Oprindelig vendelbo,men har boet de sidste 20 år i Esbjerg, og her har jeg hjemme nu...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar