mandag den 9. marts 2009

Hu - hej hvor det skinner:-)

Efter en uge på langs i varmen er det ligesom om at batterierne er ladet op igen:-)
Det som man var rigtig træt af da man tog afsted, er lige pludselig et spændende job der skal løses...Allerede lørdag gik Morten og jeg i gang med Anders Midget, og den forretse undervogn er ved at være færdig. I dag er de sidste stumper kommet, og snart er den på egne hjul igen..Mens jeg ventede på dele gik jeg i gang med det sidste svejse arbejde på raceren. Buret blev afmonteret, og de sidste par ting ved forstærkningerne i bunden blev fixet. Herefter blev det sidste i motorrummet primet og alt rengjort, og her i aften blev det slebet færdigt omkring ophæng, så så gik jeg i gang med malingen.Og surprise: Farven blev Tartan Red! Den vel nok mest klassiske røde MG farve, men også den pæneste synes jeg.Grunden til lakering af motorrum og ved ophæng er den simple, at den Midget jeg har til salg står inde bag ved raceren, og der er en ung herre som er meget interesseret i bilen, og så må jeg hellere få raceren ned på sine egne hjul. Det kommer den nu, og i princippet kan jeg nu også begynde opmonteringen i motorrummet igen.

Yes! Der er lys forude...

Ingen kommentarer: