tirsdag den 4. november 2008

Langsommelig proces....

Ja, det går lidt trægt i øjeblikket. Bruger ellers masser af timer i garagen, men det syner ikke af meget.Lidt fra fortiden dukker også op. Bl.a. da jeg fjernede HMS baggrunden, og den gamle sekskantede baggrund fra tiden i Sverige dukkede op.Den kan bl.a. skimtes på siden af bilen på ovenstående billede hvor den tidligere ejer Mian Jutterström kører Midgeten på Mantorp i 1995.Men nu er det tid til at rette diverse buler og skrammer ud, og der bliver også udbedret div. rust.Og visse steder, bl.a. på bagenden var der lidt rigeligt med huller fra nr. plader, lys og andre sjove ting fra 45 års brug. Disse er nu svejset til, så fremover bliver også bagenden fin at se på...

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej mitt namn är Lily Hilke, Mian Jutterström var min farmor och jag har länge undrar vad som blev av hennes älskade Midget. Mins när hon sålde bilen att det var första gången jag såg min farmor gråta. Vet att det var länge sedan men lyckades leta till mig att det va du som köpte den tillslut. Hur har det gått för bilen? Fins den kvar i bruk? eller vet du möjligen vem du sålde den vidare till?
Tackar på förhand för svar!
Vänliga hälsningar
Lily Hilke

TMR sagde ...

Hej Lily. Tak for din besked som jeg først ser i dag. som du kan se på min blog findes hele historien om Mians gamle bil her på min blog. jeg racede den med stor fornøjelse i næsten 10 år, og havde mange gode oplevelser med midgeten, både i Danmark men flere gange i Sverige og Tyskland.
Bilen blev solgt videre Til Niels på Sjælland, som stadig kører i bilen, og den ligner sig selv. du kan sikkert resultater mm. på HMS.dk. mvh Palle